پیشول و رازهایش

من این حروف نوشتم,چنان که غیر ندانست ؛ تو هم ز روی عنایت, چنان بخوان که تو دانی

پیشول و رازهایش

من این حروف نوشتم,چنان که غیر ندانست ؛ تو هم ز روی عنایت, چنان بخوان که تو دانی

!!!!!!

کسی منتظره چیزیه؟؟؟؟

۸۹ مبارک

بالاخره ۸۹ شد!


سال جدید رو با انرژی جدید شروع کردم. یه انرژی مضاعف البته نه به نیت کار و همت و ....

امسال یه جو دیگه تو خونه مون حاکم شده. یه احساس با هم بودن با خانواده با دوستان با دنیا.

امسال موقع سال تحویل حسم خیلی عجیب بود. حسی که بهم میگه امسال سال متفاوت و خوبیه. سال تغییر و تحول. سال از این رو به اونرو شدن. وصف حال بمونه برا بعد. 

دلم میخواد فقط جلومو نگاه کنم و پشت سرم رو پرت کنم کنج انباری تا خاک بخوره و کهنه بشه.


سال به سال داره عمر میگذره و داریم بزرگ میشیم. راست میگن دلها هم با طول عمر بزرگ میشن. تحمل ها بالا میره اما من امیدم بیشتر شده و آینده رو روشن تر از گذشته می بینم.


سال جدید رو به همه دوستانم تو هر کجای دنیا که هستند تبریک میگم.

امیدواره امسال سال پربرکت پر افتخار پر انرژی برای همه دوستان باشه.



پ ن : تو هم سعیتو بکن خوب باشی تو میتونی....