پیشول و رازهایش

من این حروف نوشتم,چنان که غیر ندانست ؛ تو هم ز روی عنایت, چنان بخوان که تو دانی

پیشول و رازهایش

من این حروف نوشتم,چنان که غیر ندانست ؛ تو هم ز روی عنایت, چنان بخوان که تو دانی

کانتر

۱. تعطیلات برای من یعنی کار چند برابر در اتاقم همراه با نسکافه های متعدد بدون لباس کار و تنها با یک پیرهن نازک و قدم زدنهای 5 دقیقه ای دور خونه برای تمرکز بیشتر و پیدا کردن راه کارهای جدید و بعد از چند ساعت کار پهن شدن روی تخت و دراز کشیدن در حد ۱۰دقیقه.  

 

۲. شب یلداتون مبارک پیش پیش. امشب بنده در منزل تنهایی تخمه خواهم خورد و شب یلدا در میکنم. کاش زودتر ۴ شنبه بشه یکم از این محیط دور شویم. کیش منتظر ماست بیا تا برویم.. 

 

۳. این روزها انرژیم خیلی رفته بالا و صبح ها مثل آدم میام سرکار ساعت ۷:۳۰ ! 

 

۴. برکت خدا مثل بارون میمونه اگه میبینی خیس نمیشی یکم جاتو عوض کن ... 

 

۵. برف که میاد روح من شاد میشه حالا علتش از چی ناشی میشه بماند.   

 

۶. هندونه بیار قاچ کنیم. لپاتو بیار ماچ کنیم.... (اس ام اس الان رسیده )

 

 

پ ن : شاید امشب بازم آپیدم خدا رو چه دیدین ( پیشول جوگیر میشود! )

نرگس ...

 

 

 

 

امسال گلهای نرگس زودتر از همیشه گل دادند ...

گوگولی داشتیم ؟؟؟؟

سلامی به گرمیه نسکافه nestle که هر ماه این تبلیغاتیاش یه فنجون مهمونمون میکنن.

غیبته صغرام داره کبری میشه گفتم بیام بگم ملالی نیست جز دوریه شما ! مشغولیم گرفتاریم در حال بدو بدو هستیم... همه کاری می کنیم سرمون شلوغه امیدواریم نتایجش همه جارو بترکونه....

دلمان بسی تنگولیده برای اینجا اما چه کنیم که شبانه روز 24 ساعته و نه بیشتر....


به دوستان سر میزنم در حد 5 دقیقه. شرمنده که فرصت بیشتر نیست اما امیدوارم کارایی که میکنم نتایجش مثبت باشه. مصلما بعد از عملی شدن حتما شما رو هم در لذتش شریک خواهیم کرد. البته هر کامپیوتریستی میدونه که هیچ کس به اندازه خودش نمیتونه از ماحصل کارش خشنوووووود بشه....

الان هم که دارم این پست رو میفرستم یکساعت دیگه در راه جاده خواهم بود. یک مسافرت بالاجبار که تبدیل شد به یک ماموریت کارانه !!! تنها نکته مثبتش اینکه که هزینه سفرش رو شرکت محترم متقبل شد. ایول به مدیر عامل نفسسسسسس که همیشه و در همه حال لطف تپلش شامل حال ما یکی میشه. مدیر جان دوست داریم تپل تپل....


به زودی بر میگردم با کوله باری از حرف و درد دل و سوغاتی خوشمل مشمل !!!




پ ن : گوگل ریدر هم دیگه از من ناامید شده بود از لیست کنار پرتم کرده بود بیرون  !!! 


پ ن : کامنتهای پست قبلی رو با عرض پوزشی تپل جوابیدم...

پیشنهاد جالب !!!

پیشنهادی جالب از یک هم میهن درباره امارات یکی از هم میهنان در پیشنهادی جالب با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات نوشت: چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمیکنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند.  

نظرتون چیه ؟؟

هفته نامه ...

۱. ۳ شنبه هفته پیش روز: نمایشگاه الکامپ !  

 

خوب بود. به نسبت سالهای گذشته یه کم جامع تر بود. این غرفه سونی اونقدر بزرگ میشه تا یه روز یه سالن رو به خودش اختصاص بده ! یه رقاص ام پی ۳ پلیر آورده بود و ملت رو سرگرم کرده بود. دوربین آلفا ۷۰۰ هم اون وسط خدایی میکرد و دریچه دیافراگمش رو به رخ canon می کشید. 

 

2. 3 شنبه هفته پیش شب: دراکولا در کافی نت ! 

یه تئاتر کمدی - موزیکال سراسر خنده. شبی که رفته بودیم حمیده خیر آبادی و ثریا قاسمی هم حضور داشتند. می تونم بگم از بس خندیدم رگهای سرم هم درد گرفته بودند. معلوووووووووومه !!!! این تئاتر در تئاتر گلریز یوسف آباد در حال اکرانه. دوست داشتید میتونید با خانواده برید و 2 ساعت فارغ از دغدغه و تشویش فقط بخندید ! اگه خواستید برید منم دعوت کنید خوشحال میشیم !!!  

 

 

 

 

 

 

 

3. 4 شنبه هفته پیش : استارت یه پروژه جدید ! 

 

بعد از مدتها دوباره یه پروژه جدید رو آغاز میکنم که هر لحظه اش روحم رو شاد میکنه. من ساخته شدم برای خلق کردن ! این کار همچنان انرژی بهم میده که بیا و ببین. دلم میخواد این آنتراک زود تموم شه دوباره مشغول بشم !!!

 

4. جمعه هفته پیش روز: عیادت ! 

یکی از دوستان ناخوش احوال بودند و با تنی چند از دوستان قرار گذاشتیم یه سر بریم منزلشون. خوشبختانه حالش رو به بهبود هستش .... 

 

5. جمعه هفته پیش شب: یوزارسیف ! 

بعد از بازگشت از عیادت. همچنان تقاضا از کتی و امتنا از یوزی. دلم ریش ریش شد این کتی داره پیر میشه پیامبر خدا هم که عین خیالش نیس !!! جا داشت خدا برای اون اشتباهش 70 سال نگهش میداشت !!! 

 

6. شنبه این هفته روز : بدو بدو کردن و ترکوندنه گوشیه همکارمان با نصب یک فارسی ساز جیگر بر رویش و کلافه شدن تا الان و درست شدنش تنها با اتصال شارژر موبایل مربوطه و یه ریست یواش !!! 

 

7. شنبه این هفته شب : تنگ شدن دلمان و غرق شدن در خود و آمدن و آپیدن .... 

 

8. فردای این هفته : کاش میشد یه بغل گرم مهمون میشدم اونم به اندازه چند تا چشمک و یه لبخند ...